Målinger av merkevare og kundelojalitet
Sterke merkevarer tiltrekker flere kunder og skaper kundelojalitet. For å sikre effektivitet i markedsarbeidet er det viktig at virksomheten kontinuerlig måler og overvåker merkevarens attraktivitet. Vi starter med en grundig analyse av merkevarens attraktivitet og dens evne til å tiltrekke nye kunder og til å bevare eksisterende kunder.
I denne analysen identifiseres merkevarens styrker og svakheter totalt, i ulike segmenter og i forhold til de viktigste konkurrentene. Analysen videreføres til en løpende måling av merkevaren slik at man kan evaluere effekt av merkevarebyggende tiltak og identifisere hendelser i markedet som påvirker merkevarens attraktivitet.
Vår leveranse er en rapport med påfølgende arbeidsmøter hvor tiltak utvikles og evalueres. Videre etableres en metodikk for løpende måling og rapportering av merkevarens attraktivitet.
Dyp adferds- og samfunnsvitenskapelig innsikt
CPM Analytics benytter seg av avanserte analytiske metoder og forskningsbasert innsikt for å forstå kundenes adferd, motivasjon og beslutningstaking. Ved å kombinere data fra ulike kilder, inkludert markedsanalyser, kundeintervjuer og sosiale medier, får CPM Analytics en helhetlig forståelse av kundenes behov og preferanser.
Skal vi ta en prat?
Fortell oss hvordan vi kan hjelpe bedriften din i skjemaet, så svarer vi deg så fort vi kan!